Dette indeholder en design manual
En design manual eller design guide er et hæfte som fortæller hvordan dit brand ser ud og hvordan det skal udforme sig.
1) Hvad indeholder en design manual?
En design manual indeholder som udgangspunkt det nedestående, vi drøfter selvfølgelig præcis hvad lige netop dit behov er og hvad der eventuelt skal tilføjes.
Dette indeholder en Design Manual. Det er altid muligt at skræddersy lige netop den løsning du har brug for ved opstartsmødet.
Note: Overstregede linjer er inkluderet i en opdateret version eller kan tilføjes hvis øsnkes
- Logo
- Introduktion / Kontruktion
- Logo versioner
- Logo farver
Brug på baggrundeFriplads og størrelser
- Farver
- Primære farver (1-4)
- Sekundære farver (1-8)
- Farve definitioner (fx CTA farver, Segment Farver eller Produktbaggrunde)
- Typografi
- Brand fonte
- Typografisk udtryk
- Tabeller
- Grafisk Element
- Konstruktion
- Farver
- Korrekt brug
- Eksempler
- Andre grafiske udtryk
- Ikoner
- Ikon stil (10 ikoner)
- Ikoner i brug
- Layouts
- Branding (fx Logo placering, grafisk elemnt placering og farveprincipper)
- Visitkort
- Brevpapir(A4)
- 1 layout efter eget ønske
- Email signatur
- Roll-up
Dette indeholder en udviddet Design Manual. Det er altid muligt at skræddersy lige netop den løsning du har brug for ved opstartsmødet.
- Logo
- Introduktion / Kontruktion
- Logo versioner
- Logo farver
- Brug på baggrunde
- Friplads og størrelser
- Farver
- Primære farver (1-4)
- Sekundære farver (1-8)
- Farve definitioner (fx CTA farver, Segment Farver eller Produktbaggrunde)
- Typografi
- Brand fonte
- Typografisk udtryk
- Tabeller
- Grafisk Element
- Konstruktion
- Farver
- Korrekt brug
- Eksempler
- Andre grafiske udtryk
- Ikoner
- Ikon stil (10 ikoner)
- Ikoner i brug
- Layouts
- Branding (fx Logo placering, grafisk elemnt placering og farveprincipper)
- Visitkort
- Brevpapir(A4)
- 1 layout efter eget ønske
- Email signatur
- Roll-up
Dette indeholder en Premium Design Manual. Det er altid muligt at skræddersy lige netop den løsning du har brug for ved opstartsmødet.
- Logo
- Introduktion / Kontruktion
- Logo versioner
- Logo farver
- Brug på baggrunde
- Friplads og størrelser
- Farver
- Primære farver (1-4)
- Sekundære farver (1-8)
- Farve definitioner (fx CTA farver, Segment Farver eller Produktbaggrunde)
- Typografi
- Brand fonte
- Typografisk udtryk
- Tabeller
- Grafisk Element
- Konstruktion
- Farver
- Korrekt brug
- Eksempler
- Andre grafiske udtryk
- Ikoner
- Ikon stil (10 ikoner)
- Ikoner i brug
- Layouts
- Branding (fx Logo placering, grafisk elemnt placering og farveprincipper)
- Visitkort
- Brevpapir (A4)
- 1 layout efter eget ønske
- Email signatur
- Roll-up
- Flyer (One-pager)
- Landingsside layouts (Web)
- Ekstra tilvalg (Timepris)
- One pager (Flyer)
- Brochure
- Case study
- White paper
- Advertisement
- Magazine
- Konvolut
- Plakat
- 3-sidet flyer (Leaflet)
- Landingsside layouts
- Social Media Layouts
- Video Layout
- Mobil applikation layouts
- Udstilling
2) Hvorfor er en design manual vigtig?
En design manualer vigtig, hvis du vil holde din branding skarp og altid med sammen udtryk og værdier. En design manualfortæller din historie, dine brand værdier og ikke mindst dit visuelle udtryk. Det er rygraden for udarbejdelse af grafisk materiale, du kan give den videre til eksterne grafikere og undervise ansatte i hvordan man bruger den.
3) Hvad koster en design manual?
En design manual koster som udgangspunkt 36.000 kr. manualen indeholder alt som du kan se på listen på denne side. Ønskes en udvidet version kan der afregnes timer oven i fast pris eller der kan gives et tilbud baseret på specifikke ønsker. Det er dog altid muligt at tale om lige præcis det som der er brug for og samtidig aftale en pris som passer, inden arbejdet sætter igang. Tag kontakt her
Lad os tale om dine behov?
Tag en gratis og uforpligtende samtale inden opstart af projekter. Har du spørgsmål til priser, leveringstid eller andet er du også meget velkommen til at tage kontakt.
Tag direkte kontakt på: tlf. 26 80 21 05 eller på jonas@logo-studio.dk