Design process
Process for et logo design
1) Møde/briefing/tilbud (Gratis og uforpligtende)
Vi mødes og taler dine behov igennem, hvem er du/i? Og hvad for et logo er der brug for? Ønskes der eventuelt en medfølgende design manual?Jeg stiller uddybende spørgsmål hvor jeg føler behov. Når jeg har en god forståelse af opgaven giver jeg et tilbud.
2) Debrief/igangsætning
Efter mødet sender jeg et kort referat af opgaven, til godkendelse. Sammen med referat sendes tilbudet på skrift samt en faktura.
3) Præsentation
Efter debrief sætter opgaven igang, leveringstidspunkt vil her være aftalt og oftest vil der være løbende møder hvor vi gennemgår færdigtarbejdede designs og taler dem igennem.
4) Godkendelse/ændringer
Ændringer er inkluderet i det faste tilbud og vi taler disse grundigt igennem for at opnå lige præcis det bedste og ønskede resultat. Husk: Jeg arbejder med tilfredshedsgaranti, hvilket betyder at opgaven ikke afsluttes før der er opnået tilfredshed.
5) Patent og Varemærkestyrelsen
Når logoet (og eventuelle design elementer) er færdigt, anbefaler jeg at du/I ansøger Patent og Varemærkestyrelsen om at få logoet registreret som et varemærke. Såfremt Varemærkestyrelsen giver afslag på logoet, designer jeg kvit og frit et nyt (Dette er aldrig sket for nogle af mine kunder).
6) Levering
Jeg levere en komplet mappe struktur fyldt med alle de fil-formater og farve versioner som man har brug for, både til tryk og digital brug. De typiske formater er .AI .PDF .SVG .EPS .PNG .JPEG (JPG), er der nogle specifikke ønsker til formater kan dette drøftes inden levering.
Her på siden kan du se nogle af mine tidligere logo cases og design manualer.
Ønsker du at vide lidt mere om mig og min professionelle profil? Klik her eller besøg min LinkedIn
Tilfredshedsgaranti
Jeg arbejder med tilfredshedsgaranti, hvilket betyder at opgaven ikke afsluttes før der er opnået tilfredshed. Jeg arbejder med dette da jeg er 100% opsat på tilfredse kunder og på et godt og ærligt gensidigt samarbejde.
Der forventes derfor også noget af mine kunder og jeg regner altid med at en kunde er engageret i opgaven, giver sin mening til kende, betaler til tiden, sender og besvare mails og kommunikere klart hvis der er ting som ikke går den rigtige vej i projektet.
Tilfredshedsgaranti er jeres og min sikkerhed for et godt samarbejde.
Lad os tale om dine behov?
Tag en gratis og uforpligtende samtale inden opstart af projekter. Har du spørgsmål til priser, leveringstid eller andet er du også meget velkommen til at tage kontakt.
Tag direkte kontakt på: tlf. 26 80 21 05 eller på jonas@logo-studio.dk